Facet na 100 procent

Facet na 100 PRO

intro

Facet na 100 Pro – Prawdziwe historie.

Zaangażowane Fundacja Share the Care wspólnie z marką Gillette rozpoczyna nabór na Ambasadorów corocznej kampanii „Facet na 100 PRO”. To wyjątkowa okazja dla ojców z całej Polski, aby podzielić się swoimi historiami i zainspirować innych mężczyzn do aktywnego rodzicielstwa.

Od 1 do 20 kwietnia czekamy na historie, które pokazują, jak różne mogą być ścieżki ojcostwa, jak ważna jest rola taty w życiu dziecka i jak wiele daje samym mężczyznom.

Nie ma znaczenia, ile masz lat, czy wychowujesz dziecko samodzielnie, czy z partnerką/żoną, czy korzystałeś z urlopu rodzicielskiego. Liczy się autentyczność i prawdziwa historia – taka, która może poruszyć innych.Bo bycie tatą to życie na 100% – pełne emocji, bliskości i chwil, które zostają na zawsze. Nie zawsze jest łatwo, ale kto powiedział, że ma być? Czasem wystarczy przytulenie, spojrzenie czy pierwsze „tato”, żeby poczuć, że wszystko ma sens. Kampania „Facet na 100 PRO” pokazuje, jak ważna jest rola taty w życiu dziecka.

Autorów 10 najciekawszych historii zaprosimy do Warszawy na nagrania wideo i przyznamy tytuł Ambasadora kampanii „Facet na 100 PRO”. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.

Partnerem strategicznym kampanii „Facet na 100 PRO” już czwarty rok z rzędu jest marka Gillette, która dostrzega globalne zmiany w postrzeganiu męskości i wspiera mężczyzn w byciu sobą. Podkreśla znaczenie role models, czyli pozytywnych wzorców do naśladowania, które inspirują szczególnie młodsze pokolenia.

 

  Partner Strategiczny

Partnerzy społeczni

Partnerzy medialni

This will close in 0 seconds