Facet na 100 procent

Facet na 100 PRO

intro

Jestem tatą na 100 Pro. Bo chcę!

Zaangażowane ojcostwo odnosi się do aktywnej i świadomej roli mężczyzn w wychowywaniu i życiu swoich dzieci. Obejmuje zarówno codzienne czynności opiekuńcze, jak i uczestnictwo w edukacji, wsparcie emocjonalne oraz budowanie silnej więzi z dzieckiem.


Współcześni mężczyźni chcą aktywnie uczestniczyć w życiu swoich dzieci, co przynosi korzyści nie tylko dzieciom, ale jest również dobre dla nich samych. Tegoroczna kampania „Facet na 100 PRO” odbywa się pod hasłem „Jestem tatą na 100%. Bo chcę”.  Ma na celu podkreślenie, że ojcostwo to nie tylko obowiązek, ale przede wszystkim przyjemność i możliwość budowania głębokich, emocjonalnych więzi z dziećmi.


Z okazji Dnia Ojca, ruszyła trzecia edycja kampanii Facet na 100 PRO. Jej organizatorem jest Fundacja Share the Care, która wspólnie z Gillette – partnerem strategicznym akcji, przypomina o tym jak ważna jest rola taty w życiu dzieci, ale też jak ojcostwo służy samym mężczyznom!

 

  Partner Strategiczny

Patronat honorowy

Partnerzy główni

Partnerzy społeczni

Partnerzy medialni

This will close in 0 seconds