Partner Strategiczny
Patronat honorowy
Zaangażowane ojcostwo odnosi się do aktywnej i świadomej roli mężczyzn w wychowywaniu i życiu swoich dzieci. Obejmuje zarówno codzienne czynności opiekuńcze, jak i uczestnictwo w edukacji, wsparcie emocjonalne oraz budowanie silnej więzi z dzieckiem.
Współcześni mężczyźni chcą aktywnie uczestniczyć w życiu swoich dzieci, co przynosi korzyści nie tylko dzieciom, ale jest również dobre dla nich samych. Tegoroczna kampania „Facet na 100 PRO” odbywa się pod hasłem „Jestem tatą na 100%. Bo chcę”. Ma na celu podkreślenie, że ojcostwo to nie tylko obowiązek, ale przede wszystkim przyjemność i możliwość budowania głębokich, emocjonalnych więzi z dziećmi.
Z okazji Dnia Ojca, ruszyła trzecia edycja kampanii Facet na 100 PRO. Jej organizatorem jest Fundacja Share the Care, która wspólnie z Gillette – partnerem strategicznym akcji, przypomina o tym jak ważna jest rola taty w życiu dzieci, ale też jak ojcostwo służy samym mężczyznom!
Partner Strategiczny
Patronat honorowy
Partnerzy główni
Partnerzy społeczni
Partnerzy medialni
„Coraz więcej mówi się nie tylko o zmianie podejścia do ojcostwa, ale także o tym, jak zaangażowanie w opiekę nad dzieckiem i w jego wychowanie wpływa na mężczyznę, jego więź z synem lub córką oraz na samo dziecko. Korzyści z tej relacji są nie do przecenienia dla obu stron”
Joanna Włodarczyk - Badaczka, Socjolożka, Mama
„Kiedy partnerzy planują narodziny dziecka, zwykle myślą o tym, jakie uprawnienia z tego tytułu przysługują przyszłej mamie. Często zapominają, że przepisy prawa pracy przewidują wiele przywilejów także dla ojców. Niestety brak szczegółowej wiedzy w tym temacie powoduje, iż niewielu mężczyzn korzysta z uprawnień. Rok 2023 przyniósł szereg bardzo pozytywnych zmian w zakresie praw dla tatów. Tym bardziej ważne jest, aby wzrastała świadomość ich praw, a co za tym idzie by większa liczba ojców realnie włączała się w wychowywanie dzieci"
Marzena Pilarz-Herzyk - Specjalizująca się w prawie pracy, autorka bloga www.mamaprawniczka.pl, mama trzech synów
„Nie będzie równości w biznesie, bez równości w domu. W Philip Morris w Polsce od lat wspieramy pracujących u nas rodziców w łączeniu obowiązków osoby pracującej i rodzica. Dlatego, m.in., dajemy możliwość pracy na pół etatu przez pierwszy miesiąc po powrocie, z zachowaniem pełnego wynagrodzenia. Dopłacamy także do 100% do urlopu rodzicielskiego przez 9 tygodni”
Ewa Sobiech - Menedżerka ds. Zaangażowania Pracowników, Inkluzywności oraz Różnorodności
"Chcąc zapewnić równość obojga rodziców w obszarze pracy i rozwoju kariery, musimy bowiem pamiętać o równym podziale obowiązków domowych i tych związanych z opieką nad dzieckiem. Tata nie jest jedynie osobą wspierającą mamę, ale pełnoprawnym rodzicem, który, pomijając okres karmienia piersią, ma wszelkie predyspozycje, żeby doskonale radzić sobie ze wszystkimi potrzebami malucha. Nie mam wątpliwości, że takie podejście to nie tylko szansa na uwolnienie dodatkowej energii kobiet, ale też świetna sposobność dla mężczyzn, żeby zbudować silną więź z dzieckiem."
Michał Wiznerowicz - Dyrektor HR, Nordea Polska
„W Credit Agricole wierzymy w wartość zrównoważonych, włączających i wolnych od stereotypów ról pracowniczych i rodzicielskich. Tworzymy kulturę organizacyjną, w której pracownicy mogą realizować się na 100% w roli ojca, pracownika i lidera i ojca. W ten sposób zmieniamy się i inspirujemy innych do zmian!”
Anna Podlewska - Dyrektorka ds. Strategicznych Inicjatyw HR w Credit Agricole Bank Polska
"Chcąc zapewnić równość obojga rodziców w obszarze pracy i rozwoju kariery, musimy bowiem pamiętać o równym podziale obowiązków domowych i tych związanych z opieką nad dzieckiem. Tata nie jest jedynie osobą wspierającą mamę, ale pełnoprawnym rodzicem, który, pomijając okres karmienia piersią, ma wszelkie predyspozycje, żeby doskonale radzić sobie ze wszystkimi potrzebami malucha. Nie mam wątpliwości, że takie podejście to nie tylko szansa na uwolnienie dodatkowej energii kobiet, ale też świetna sposobność dla mężczyzn, żeby zbudować silną więź z dzieckiem."
Błażej Kobus - Ekspert ds. Komunikacji Social Media, Bank BNP Paribas Polska
This will close in 0 seconds