Rok od wdrożenia dyrektywy work-life balance w Polsce

Rok od wdrożenia dyrektywy work-life balance w Polsce

Zapraszamy na ostatni z cyklu wakacyjnych odcinków podcastów realizowanych w ramach naszej kampanii „Równi w domu – równi w pracy”.

To cykl rozmów z ekspertami, którzy pokażą Wam, dlaczego warto dzielić się urlopem rodzicielskim i budować partnerstwo w związku. 

-Czy kobiety chcą dzielić się urlopem rodzicielskim?

-Czy wzrost liczby ojców na urlopie rodzicielskim w 2023 roku to naprawdę dobry wynik?

-Co może zwiększyć skuteczność dyrektywy work-life balance jeżeli chodzi o podział urlopów rodzicielskich.

-Jaka jest rola pracodawców i menedżerów?

I przede wszystkim jakie są oczekiwania i odbiór dyrektywy ze strony pracodawców? Zapraszamy na ciekawą rozmowę Zuzanny Piechowicz z Nadią Kurtiewą – ekspertką do spraw zatrudnienia z Konfederacji Lewiatan. 

Więcej o prawach ojców w Polsce w naszym raporcie, jaki przygotowaliśmy wspólnie z ZUS „Tata na rodzicielskim. Co mówią liczby o ojcostwie w Polsce” – ⁠⁠https://teamrodzina.pl/rowni-w-domu-pracy-2024/⁠⁠ 

Jeśli podoba ci się to, co robimy możesz nas wesprzeć na Patronite –⁠⁠https://patronite.pl/app/fundraise/akS27hxH9PP⁠⁠ 

Dzięki Twojemu wsparciu możemy wdrażać w życie nasze postulaty. Za wszystkie wpłaty bardzo dziękujemy! Kampania: Równi w domu – równi w pracy. To się wszystkim opłaca! 

Organizator: Fundacja Share the Care

Partner strategiczny: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Partnerzy kampanii: BNP Paribas Bank Polska, Philip Morris International, Credit Agricole Bank Polska S.A., ING Hubs Poland, Nordea, Ringier Axel Springer Polska.

Partnerzy społeczni: Polski Instytut Ekonomiczny, IBS – Instytut Badań Strukturalnych, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Konfederacja Lewiatan, UNGlobal Compact Network Poland, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, PolskiInstytut Ekonomiczny, Mama Prawniczka, Kancelaria Sołtysiński Kawecki & Ślęzak

Partnerzy medialni: Forbes Women, Noizz, Rzeczpospolita, Personel i Zarządzanie, Newsweek, Onet

This will close in 0 seconds