Tata, ojciec a może partner? Kogo chcemy widzieć w reklamie?

Tata, ojciec a może partner? Kogo chcemy widzieć w reklamie?

Zapraszamy serdecznie do wysłuchania rozmowy z autorem książki „DADvertising po polsku”. Radosław Wierzbiński jest doktorem nauk społecznych i strategiem, który na podstawie swoich badań naukowych napisał książkę o ojcach w reklamie.

Jak przedstawiani są ojcowie?

Jakich ojców widzą w sobie mężczyźni?

A jakich ojców, a raczej partnerów chcą oglądać kobiety?

Rozmowę prowadzi Karolina Andrian.

Jeśli podoba ci się to, co robimy możesz nas wesprzeć na⁠⁠ Patronite⁠⁠

Dzięki Twojemu wsparciu możemy wdrażać w życie nasze postulaty i tworzyć działania budujące partnerstwo w związku. Za wszystkie wpłaty bardzo dziękujemy! 

This will close in 0 seconds