Nowa kampania marki Gillette
W listopadzie swoją premierę miała kampania marki Gillette będącej częścią Procter&Gamble – „Muszę …Bo chcę”.
W spocie reklamowym zobaczyć możemy nowego ambasadora marki – Mateusza Damięckiego, który pokazuje, że golenie się może sprawiać tyle samo przyjemności, co wykonywanie swojej pracy czy bycie dobrym rodzicem.
Aby szeroko poinformować o tym media, marka zorganizowała spotkanie prasowe, na które licznie przybyli dziennikarze, influencerzy oraz partnerzy Gillette. Goście mieli okazję obejrzeć improwizowany spektakl Mateusza Damięckiego i aktorów Klubu Komediowego, a także zobaczyć oficjalny spot reklamowy. “Muszę…bo chcę”
Punktem wyjścia do powstania idei kampanii “Muszę…, bo Chcę” była obserwacja tego, że mężczyźni w Polsce mówią o goleniu głównie w kontekście codziennego obowiązku. Motto nowej kampanii Gillette: “Bo chcę” zachęca mężczyzn do zmiany nastawienia i pokazuje, że wiele czynności, które często traktowane są jako przymus wcale nie muszą nim być – naprawdę można je lubić. Wszystko jest kwestią naszego podejścia i dostrzeżenia wyjątkowości chwil dnia codziennego.
Podobnie jest z pielęgnacją zarostu, która może być przyjemnością, jeśli użyje się do tego odpowiednich narzędzi.
Tym samym Gillette sprzeciwia się podejściu, w którym golenie traktowane jest jako obowiązek narzucony przez okoliczności zewnętrzne, pokazując analogię do innych sytuacji życia codziennego.
Jeśli naprawdę czujemy sens naszej pracy, nie musimy jej wykonywać. Podobnie jest z goleniem – jeśli dążymy do bycia swoją najlepszą wersją i dbania o siebie, to golenie nie jest obowiązkiem, możemy po prostu chcieć to robić.
W najnowszej reklamie, marka Gillette kontynuuje realizację swojego celu, którym jest wspieranie mężczyzn, aby każdego dnia wyglądali i czuli się jak najlepiej. Warto też wspomnieć, że z tego samego powodu marka wspiera ruchy takie jak Movember, czy organizacje takie jak Fundacja Share The Care (wiodąca polska organizacja pozarządowa działająca w obszarze wspólnej opieki rodzicielskiej).
Dlatego też wybór ambasadora nie był przypadkowy, ponieważ podobne wartości bliskie są również Mateuszowi Damięckiemu, który z pasją dąży do tego, co najlepsze w rzemiośle artystycznym, a także jest zaangażowanym ojcem dwójki dzieci.
Gillette kontynuuje współprace z organizacjami pozarządowymi np. Fundacją Share The Care, wspierając oraz podzielając wartości, które propagują.
Gillette i Procter&Gamble są partnerami strategicznymi Przewodnika Facet na 100 Pro-do pobrania tu: https://teamrodzina.pl/facet-na-100-pro/
Więcej informacji o Gillette dostępnych jest na stronie: https://www.everydayme.pl/marki/gillette