Rok od wdrożenia dyrektywy work-life balance w Polsce
Zapraszamy na ostatni z cyklu wakacyjnych odcinków podcastów realizowanych w ramach naszej kampanii „Równi w domu – równi w pracy”.
To cykl rozmów z ekspertami, którzy pokażą Wam, dlaczego warto dzielić się urlopem rodzicielskim i budować partnerstwo w związku.
-Czy kobiety chcą dzielić się urlopem rodzicielskim?
-Czy wzrost liczby ojców na urlopie rodzicielskim w 2023 roku to naprawdę dobry wynik?
-Co może zwiększyć skuteczność dyrektywy work-life balance jeżeli chodzi o podział urlopów rodzicielskich.
-Jaka jest rola pracodawców i menedżerów?
I przede wszystkim jakie są oczekiwania i odbiór dyrektywy ze strony pracodawców? Zapraszamy na ciekawą rozmowę Zuzanny Piechowicz z Nadią Kurtiewą – ekspertką do spraw zatrudnienia z Konfederacji Lewiatan.
Więcej o prawach ojców w Polsce w naszym raporcie, jaki przygotowaliśmy wspólnie z ZUS „Tata na rodzicielskim. Co mówią liczby o ojcostwie w Polsce” – https://teamrodzina.pl/rowni-w-domu-pracy-2024/
Jeśli podoba ci się to, co robimy możesz nas wesprzeć na Patronite –https://patronite.pl/app/fundraise/akS27hxH9PP
Dzięki Twojemu wsparciu możemy wdrażać w życie nasze postulaty. Za wszystkie wpłaty bardzo dziękujemy! Kampania: Równi w domu – równi w pracy. To się wszystkim opłaca!
Organizator: Fundacja Share the Care
Partner strategiczny: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Partnerzy kampanii: BNP Paribas Bank Polska, Philip Morris International, Credit Agricole Bank Polska S.A., ING Hubs Poland, Nordea, Ringier Axel Springer Polska.
Partnerzy społeczni: Polski Instytut Ekonomiczny, IBS – Instytut Badań Strukturalnych, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Konfederacja Lewiatan, UNGlobal Compact Network Poland, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, PolskiInstytut Ekonomiczny, Mama Prawniczka, Kancelaria Sołtysiński Kawecki & Ślęzak
Partnerzy medialni: Forbes Women, Noizz, Rzeczpospolita, Personel i Zarządzanie, Newsweek, Onet