Postanowiłem promować urlop rodzicielski w naszej firmie
„Oddział Nordea w Polsce włączył się w kampanię „Równi w Domu – Równi w Pracy” ponieważ jest ona bliska naszym wartościom jakie od dawna promujemy. Wielu moich skandynawskich kolegów po zostaniu ojcem idzie na sześć miesięcy wolnego od pracy. Ma to miejsce bardzo często, na przykład w Szwecji, która ma najdłuższy urlop rodzicielski w Europie. Zachęcony ich przykładem, sam wybrałem się na trzy miesiące wolnego od pracy po narodzinach naszego trzeciego dziecka. Nie dość że spotkało się to z dużym zrozumieniem moich przełożonych to jeszcze postanowiłem promować, to podejście w naszej firmie.” – mówi Maciej Kierzkowski, Head of Retail Software Development, Nordea Bank.
Dowiedz się więcej na temat kampanii Równi w domu-Równi w pracy https://teamrodzina.pl/rowni-w-domu-pracy-20