Facet na 100 procent

Facet na 100 PRO

intro

Będę na evencie. Bo chcę!

Najwyższy czas przenieść dyskusję na temat blasków i trudów bycia tatą we współczesnym świecie na wyższy poziom. Dlaczego? Bo – drodzy panowie – często słyszymy, że brakuje Wam przestrzeni, żeby porozmawiać o tym co Was trapi, co motywuje, co cieszy a co wkurza w byciu zaangażowanym tatą. 

 

Zatem, specjalnie dla Was, w ramach kampanii ‘Facet na 100 PRO’ szykujemy wydarzenie, podczas którego będziecie mogli dać upust swoim emocjom, oczekiwaniom i refleksjom na temat bliskości, relacji, partnerstwa, work-life balance, pracy i pieniędzy. 

Na wydarzenie zapraszamy z partnerkami, żonami, narzeczonymi, mamami Waszych dzieci. Gwarantujemy, że ten event przeniesie Waszą relację na kolejny level!

Partnerem strategicznym akcji kolejny rok jest marka Gillette, która wspiera mężczyzn w tym, aby wyglądali i czuli się dobrze w swojej skórze każdego dnia. Marka dostrzega globalne zmiany w postrzeganiu męskości i wspiera mężczyzn w byciu sobą. Inspiruje ich przedstawiając wzorce do naśladowania a w swoich kampaniach zachęca, aby stali się wzorami dla następnych pokoleń wychowywanych w duchu dążenia do świata równych szans. 

 

Uosobieniem misji Gillette jest ostatnia kampania „Bo chcę”. W spocie reklamowym zobaczyć możemy nowego ambasadora marki – Mateusza Damięckiego, który mówi o tym, że realizowanie się w roli taty jest dla niego przyjemnością, a nie obowiązkiem. Zajmuje się swoimi synami, bo chce. 

A Ty chcesz czy musisz zajmować się swoimi dziećmi? 

POBIERZ AGENDĘ WYDARZENIA

Zarejestruj  się na event „Facet na 100 pro” !

12 czerwca, 16.00 – 21.00, Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie 

  Partner Strategiczny

Patronat honorowy

Partnerzy główni

Partnerzy społeczni

Partnerzy medialni

This will close in 0 seconds