Facet na 100 pro

facet na 100 pro

Facet na 100 pro

Już w 23 czerwca dokładnie w Dzień Ojca, oddamy w Wasze ręce publikację, która pozwoli Wam spojrzeć na ojcostwo w nowym wymiarze.

Z badania, które przeprowadziliśmy pod koniec ubiegłego roku, wynika, że polscy ojcowie nie mają skąd czerpać konkretnych informacji na temat swoich rodzicielskich praw, roli w wychowaniu dzieci i pozytywnym wpływie na ich rozwój. A potrzeba jest, bo wiemy, że coraz więcej z Was chce odgrywać ważną rolę w życiu swoich dzieci, która wykracza poza tradycyjne zaopiekowanie potrzeb materialnych i finansowych rodziny. 

Do współtworzenia publikacji zaprosiliśmy różnych ekspertów oraz Ambasadorów Fundacji Share the Care, którzy wspierają nas w realizacji naszej misji. 

Propagujemy partnerstwo w związku i podział urlopu rodzicielskiego między rodziców, bo wiemy, że przynosi to korzyści kobietom, mężczyznom i przede wszystkim dzieciom. 

Partnerstwo w związku jest dla nas odpowiedzią na zmieniający się świat, w którym równość i wiara w ludzki potencjał jest jedną z najwyższych wartości; a jakość relacji przekłada się na jakość naszego życia. Bądźcie z nami w Dzień Ojca! 

Partnerem strategicznym jest Gillette, marka należąca do portfolio Procter&Gamble, która dostrzega globalne zmiany w postrzeganiu męskości i wspiera mężczyzn w byciu sobą. W swoich kampaniach zachęca konsumentów, aby stali się wzorami do naśladowania dla następnych pokoleń wychowywanych w duchu dążenia do świata równych szans.

Są rzeczy, których nie warto odkładać na później. Pobierz przewodnik i dowiedz się jak zadać o siebie i relacje z najbliższymi.

A już teraz zapraszamy na wydarzenia towarzyszące wydaniu przewodnika:

Więcej informacji o projekcie Facet na 100 pro i zapisy na przewodnik znajdziecie TU

Dodaj komentarz