DPD

Proud Mum

DPD

DPD Polska jest organizacją, której kultura opiera się na wartościach. Rola mamy to bezustanne poczucie odpowiedzialności za drugiego człowieka, to trwałe zaangażowanie i ukierunkowanie na rozwój. To też wiele innych pozytywnych cech, które kreowane w życiu prywatnym mogą być doskonałym wsparciem w życiu zawodowym. Ta spójność pomiędzy tym, co ważne dla nas jako organizacji, a tym, co istotne w życiu każdej z mam jest dla nas kluczowa w dostrzeganiu ich w naszej społeczności. 

Wartości nie są jednak jedynym elementem, który skłania nas do tworzenia miejsca przyjaznego mamom. To również wpisane w nasze organizacyjne DNA wspieranie różnorodności i inkluzywności. Doskonale wiemy jak wielki potencjał drzemie w pracujących mamach. To osoby mocno ukierunkowane na cele biznesowe, które stanowią wsparcie ich nadrzędnego celu, czyli troski o własne dzieci. W DPD Polska pracuje aktualnie ponad 800 mam co stanowi 44% zatrudnionych wszystkich kobiet i są one mamami ponad 1100 dzieci do 18 roku życia. 

Kluczowym świętem dla każdej z mam jest Dzień Matki. Już od kilku lat w DPD Polska wspólnie celebrujemy ten dzień. Dzielimy się zdjęciami z własnymi mamami, zatrudnione przez nas mamy dzielą się zdjęciami ze swoimi pociechami. Z zebranych fotografii tworzymy piękne kolaże, które towarzyszą całej naszej społeczności. 

Wiedząc, jak ważne jest work-life balance w życiu każdej mamy w ramach naszego comiesięcznego cyklu e-Rozwijanie na śniadanie organizujemy webinary, które pomagają go odnaleźć i wzmacniać. Posiadamy również benefit przyznawany z okazji narodzin dziecka. Jest to dodatkowe świadczenie finansowe, a oprócz tego, świeżo upieczony rodzic otrzymuje „firmowe” ubranko – body dla maluszka. Każda z mam może również korzystać ze wszystkich dostępnych świadczeń dla pracujących matek tj. urlopy macierzyńskie, wychowawcze, dodatkowe dni wolne z tytułu opieki nad dzieckiem, czy zasiłki. Na święta dzieci otrzymują świąteczne paczki, każdy z naszych pracowników jest objęty szerokim pakietem medycznym, z możliwością dołączenia osób bliskich, a także co roku zapraszamy naszych pracowników do skorzystania z ubezpieczenia NNW dla dzieci na preferencyjnych warunkach.

Wielkim wydarzeniem w naszej firmowej społeczności jest Rodzinny Marszobieg DPD. Ta organizowana już od kilku lat inicjatywa ma na celu wzmacnianie integracji rodzin, kiedy to podczas jednego dnia w roku w całej Polsce rodziny DPD maszerują lub biegają, rejestrując swoje trasy i pomagając innym.

Tam gdzie istnieje taka możliwość – umożliwiamy pracę w formule hybrydowej, co stanowi ważny czynnik dla mam, które dzięki temu mogą więcej czasu spędzać z rodziną.

Chcąc ułatwiać poznawanie pracy rodzica organizujemy konkursy dla dzieci naszych pracowników i współpracowników. Dwa razy w roku, z okazji Dnia Dziecka i na Boże Narodzenie, zapraszamy dzieci do przesyłania prac plastycznych na konkretny temat, w którym każdy jest wygranym i otrzymuje prezent, dzięki czemu środowisko DPD staje się bliższe dzieciom, a miejsce, gdzie pracuje rodzic łatwiejsze w zrozumieniu. W tym celu stworzyliśmy również książeczkę dla dzieci, która w prosty, przyjazny sposób obrazuje działanie firmy kurierskiej. 

Przeczytaj więcej o kampanii Proud to be a working Mum

This will close in 0 seconds