Partnerzy:
Kiedy kobieta zostaje mamą i nawet powróci do aktywności zawodowej, często jej poczucie własnej wartości i samoocena doprawione sporą dawką wyrzutów sumienia, nie pozwalają jej dostrzec swojego potencjału. Taki stan rzeczy jest również „zasługą” nadal funkcjonujących w społeczeństwie stereotypów, np. „mama karierowiczka”.
„Proud to be a Working Mum” to kampania, która ma pomóc kobietom docenić siebie i uwierzyć, że stanowią potencjał dla świata, społeczeństwa, swoich dzieci, partnerów i siebie samych.
Inicjatywa ma za zadanie zmienić społeczne postrzeganie matek pracujących, pokazując, że mogą one skutecznie łączyć życie zawodowe z rodzinnym, będąc równocześnie inspiracją i wsparciem dla innych.
Z okazji Dnia Matki oraz w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby współczesnego świata, Fundacja Share the Care swystartowała z drugą edycją kampanii „Proud to be a Working Mum”. Jej celem jest podkreślenie nieocenionego wkładu pracujących matek w rozwój społeczeństwa, gospodarki, oraz w wychowanie przyszłych pokoleń.
Partnerzy:
Partnerzy medialni:
Partnerzy społeczni:
Macierzyństwo nie może stać w sprzeczności z karierą zawodową. Ta kampania ma być wiatrem w żagle dla każdej mamy. Bo, droga mamo! Jesteś potencjałem dla siebie, swoich dzieci i swojego partnera; dla społeczeństwa, gospodarki i organizacji. Jesteś potencjałem dla zmieniającego się świata!
Karolina Andrian, prezeska Fundacji Share the Care
Inkluzywność i tworzenie równych szans stanowią obecnie fundamenty do budowy nowoczesnego i atrakcyjnego środowiska pracy, które zapewnia stały rozwój poprzez różnorodność doświadczeń.
Monika Marciniak, HR Manager Brown-Forman Polska
This will close in 0 seconds