PROUD MUM

PROUD MUM

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

intro

Kiedy kobieta zostaje mamą i nawet powróci do aktywności zawodowej, często jej poczucie własnej wartości i samoocena doprawione sporą dawką wyrzutów sumienia, nie pozwalają jej dostrzec swojego potencjału. Taki stan rzeczy jest również „zasługą” nadal funkcjonujących w społeczeństwie stereotypów, np. „mama karierowiczka”.


„Proud to be a Working Mum” to kampania, która ma pomóc kobietom docenić siebie i uwierzyć, że stanowią potencjał dla świata, społeczeństwa, swoich dzieci, partnerów i siebie samych.


Inicjatywa ma za zadanie zmienić społeczne postrzeganie matek pracujących, pokazując, że mogą one skutecznie łączyć życie zawodowe z rodzinnym, będąc równocześnie inspiracją i wsparciem dla innych.


Z okazji Dnia Matki oraz w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby współczesnego świata, Fundacja Share the Care swystartowała z drugą edycją kampanii „Proud to be a Working Mum”. Jej celem jest podkreślenie nieocenionego wkładu pracujących matek w rozwój społeczeństwa, gospodarki, oraz w wychowanie przyszłych pokoleń.

  Partnerzy:

  Partnerzy medialni:

  Partnerzy społeczni:

This will close in 0 seconds