Wspólne chwile są bezcenne

Gillette

Wspólne chwile są bezcenne

Dokładnie 23-go czerwca w Dzień Ojca pojawi się przewodnik „Facet na 100 pro, czyli jak korzystać z ojcostwa i 9 tygodni urlopu tylko dla ojców”.

Stworzyliśmy go specjalnie dla Was – ojców, abyście mogli zainspirować się tekstami przygotowanymi przez ekspertów, ambasadorów naszej Fundacji i innych ojców, którzy wiedzą, że nie warto czekać z decyzją o urlopie tylko brać i korzystać już teraz!

Marki wrażliwe społecznie są niezbędne w procesie zmiany i promowania nowych postaw dlatego strategicznym partnerem tegorocznej Facet na 100 Pro jest marka Gillette należąca do portfolio Procter&Gamble, która od zawsze towarzyszyła mężczyzno, w poszukiwaniu tego co dla nich najlepsze.

Dziś wspiera ich w codziennym życiu, oferując odpowiednie narzędzia i dodając pewności siebie. Utwierdza ich w przekonaniu, że nowe normy społeczne służą nie tylko im samym, lecz także ich bliskim.

„Widząc, że rola rodzicielska staje się ważnym elementem identyfikacji mężczyzn, chcemy naszymi działaniami oswajać pewien nowy początek społeczny, w którym tata dziecka jest dla dziecka tak samo ważny jak mama”-mówi Goran Sutinovski, Band Director marki Gillette w Europie Centralnej.

Coraz więcej ojców, chce odgrywać ważną rolę w życiu swoich dzieci. Ojcostwo wykracza poza tradycyjne zaopiekowanie potrzeb materialnych i finansowych rodziny. To posiadanie bliskiej relacji z dzieckiem, zaangażowanie w czynności opiekuńcze, wrażliwość i dostępność, spędzanie większej ilości czasu z dzieckiem, partnerstwo w zakresie obowiązków domowych, a nawet dzielenie się urlopem rodzicielskim z partnerką.

Znając swoje prawa, tata jest w stanie zaplanować kolejne miesiące w taki sposób, aby były zgodne z potrzebami jego i jego rodziny.

Polecamy tatom praktyczny informator, który pozwoli spojrzeć na ojcostwo w nowym wymiarze i w pełni korzystać z praw. 

Partner strategiczny kampanii: P&G, Gillette

Partnerzy: BNP Paribas, BGK, Philip Morris, State Street Bank, Citi, ING Hubs Poland

Partnerzy społeczni: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, COFACE Families Europe, Tasty Way of Life, Ojcowska Strona Mocy, Mama Prawniczka, Father_ing, Instytut Przeciw Wykluczeniom, All about Parenting, Europejskie Towarzystwo Lekarzy Szkolących się w Położnictwie i Ginekologii (ENTOG Polska), Fundacja Powszechnego Czytania, Helping Hand

Dodaj komentarz

This will close in 0 seconds