Forbes Women, Fundacja Share the Care oraz UNGC Network Poland startują z 2 edycją rankingu pracodawców, którzy wyrównują szanse kobiet i mężczyzn na rynku pracy.
Pod hasłem „Blisko telefonu – daleko od dziecka” Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rusza z kampanią społeczną promującą cyfrową higienę i bezpieczny rozwój dzieci.
Fundacja IT Girls we współpracy z Accenture Song ruszyły z kampanią społeczną, mającą na celu przełamanie stereotypów płci, utrudniających kobietom odniesienie sukcesu w dziedzinach STEM.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
AKTUALNOŚCI ZOBACZ WIĘCEJ
Książki dla ojców? To białe kruki
Nowa kampania marki Gillette
Rozstrzygnięcie konkursu „RównoWaga”
Jubileuszowy XV Kongres Kobiet
Lekcja: Rodzic
Witamy w klubie, czyli ojcowie w kamperach.
Sposoby na nudne wózkowanie
Wakacje z dzieckiem